Sep 25, 2014

Here I am in the United States of America, where every dream comes true...

Dnes je to přesně měsíc, co jsem se po neskutečně dlouhé době vrátila zpátky do Ameriky. Už bylo na čase se ozvat, tak mě napadlo, že to bude jednodušší prostřednictvím blogu, kde se k informacím dostanete všichni.

Story #1 Chicago
Začnu od začátku abych nevynechala důležité story jako jsou dva ztracené dny v Chicagu... Přiletěla jsem 25.8.2014 letem 434LH v 18:30 USA času (tzn. -6hodin CZ času) na O'Hare Chicago. Původní plán byl, že mě na letišti vyzvedne spolužák z ČVUT, který je zároveň můj spolubydlící. Jelikož, imigration proces pro Evropany trvá celou věčnost a v letadle bylo cca 400 lidí, tak z 18:30 bylo najednou téměř 20:00, pozbírala jsem si všechny zavazadla a už jsem se těšila jsem se potkáme a pojedem společně hledat ubytování, které jsem zařídila přes Airbnb.
Jenže při vší smůle a stresu sme se s Honzou minuli a přesto, že na mě na letišti čekal, tak sme se nepotkali... Lítala jsem po všech terminálech a hledala jsem, kdy by eventuelně mohl být, ještě bych asi měla dodat, že nám nefungovalo volání z českých SIMek...
V závěru jsem jela ubytko najít sama, bylo to cca 30 minut od letiště a cesta nebyla nijak složitá, nakonec sme s Honzou zjistili, že sms jdou posílat a kolem 1 ráno sme se konečně setkali u Matta z airbnb (a jeho kočky :D ).

Story #2 Chicago
Další story, které ještě patří Chicagu a vysvětlení toho proč oba dva dny byly absolutně wasted se týká mého Ruského foťáku Zenit! Přibližně po 2 hodinách spánku jsem se probudila a vzpoměla jsem si že foťák nemám a že jsem ho nechala buď na palubě nebo na imigration, jelikož jsem na mě dolehl Jet lag, tak už jsem do rána neusla a další den jsem strávila přebíháním z jednoho terminálu na druhý a na třetí a na čvrtý (a kdoví kolik jich na OHR je), ale zcela bezúspěšně...

Story #3 Chicago
Poslední divno story se pro změnu týká odjezdu z Chicaga směrem Madison, WI a autobusového přepravce Megabus (s Megabusem nikdy víc). Už v česku sme si s Honzou koupili jízdenky CHI -> MAD a radovali sme se, jak sme super ušetřili když to stálo jen 14$, ale pak se to projevilo... Když sme našli autobus na Union Station, zavládl "chaos!"
Při nakládání mého super velkého kufru do autobusu jsem chtěla nakladače upozornit, že je kufr těžký, což jsem rozhodně neměla dělat... odpovedí mi bylo "jako jak težký, maximum je 30 kg (v přepočtu)" a šel si pro váhu... Po zvážení se ukázalo, že má kufr cca 35 kg, což byl absolutní nesmysl, vzhledem k tomu, že jsem přiletěla s 25kg a příručním zavazadlem :D každopádně mi bylo řečeno ať si věci někam přendám jinak nejedu.
Po šíleném přendavání věcí z kufru do kufru bylo všechno OK, ale nastal další prolém, měla jsem ještě kabinové zavazadlo a Megabus údajně povoluje pouze jedno zavazadlo na osobu... Dopadlo to tak, že jsem nakladači musela podstrčit (hlavně nenápadně) 15$ a bylo to!


Za 3 hodiny sme byli v Madisonu, kde na nás už čekal Parry (náš mega cool spolubydlící)

Pokračování příště...


Short English translation, because most of you already know my Chicago story:

I's already been one month since I came here, to Madison, WI and I've finally decided to write down everything, that has happened so far...

There's been a few crazy stories that took place in the first couple of days I spent in Chicago.

Story #1

At 6:30 PM US time I arrived to Chicago OHR, where I was supposed to meet with a friend from CTU, but thing sometime get screwed up and immigration process takes too long when there is over 400 passenger on board... So around 8PM I finally walked into the arrival hall with all my luggages and unfortunately have't found Jan (my current roommate) there... Except he was there... I ran around the whole OHR looking for him , but no success... Next task was to find the apartment we booked over Airbnb, but that was quite easy though.... I should maybe point out my Czech SIM card was for some reason not working, so I had no chance to call Jan. But at last we found each other. Happy end of Story #1

Story #2

This story is about my lost camera, that I forgot on board. I HAD my awesome special Russian Zenit...
After sleeping for two hours, jet lag came to me and the last thing I could do was to sleep, so I started to think about all kinds of stuff and finally realize I was missing something... That something was my Zenit. The  next day I spent running back and forth between the terminal at O'Hare airport, but with no success.

Story #3

Now I've gotten to the maybe most stressful situation in Chicago and that contains the word Megabus. Never more... 
After arriving to Union Station, and finding the bus, my luggage was denied on board due to overweight (I really wonder how 25kg transformed overnight into nearly 34kg), so there I was, repacking my luggage on the sidewalk of Chicago Union Station. This ended up well after all, the next thing was i had another cabin baggage which was definitely not allowed :D The solution came from the driver though "you can give me 15$ and your goes, but make sure the other driver doesn't see it". 
That's the end of story, I was sitting in the bus in direction Madison, WI!

Three hours later we found ourselves in Madison, where we met our amazing roommate Parry!

So see ya later alligator...




No comments:

Post a Comment

Share your thoughts